Sunday, November 15, 2009

Doa...

Doaku agar dipermudahkan segala urusan ku dunia akhirat
Doaku agar insan di sebelah ku beroleh kemudahan atas segala usahanya
Doaku agar anak2 ku menjadi anak yang taat kpd Allah dan ibu bapanya
Doaku agar Allah memberkati kedua ibu dan ayah ku, diampunkan dosa-dosa mereka.

Ya Allah, apakah layak aku ini untuk mendoakan emak dan ayah ku...
Adakah aku tergolong sebagai anak yang soleh yang mana Kau akan dengar dan makbulkannya
Berikan aku petunjukkmu ya Allah! agar aku menjadi anak yang soleh, yang mampu mendoakan kebaikan kedua emak dan ayahku....

Ya Allah aku memohon ketetapanmu untuk segala kebaikan dunia akhirat buat adik-adikku, guru-guru, sahabat-sahabatku serta seluruh Muslimin dan Muslimat di dunia ini...
Ampunkan dosa kami ya Allah! Hanya Kau tempat kami meminta dan hanya Kau yang kami sembah.......

No comments:

Post a Comment